Reacties via Troontelefoon: ‘Het kabinet is veel te traag’

Het is inmiddels een traditie: na de troonrede van de Koning kunt u bij de Troontelefoon van de SP vertellen wat u vindt van de plannen van het kabinet. Veel mensen belden vandaag met de SP om hun mening te geven over de koopkrachtplannen van Rutte en Kaag. SP-leider Lilian Marijnissen en de andere Kamerleden van de SP luisterden naar mensen die zich grote zorgen maken over hun energierekening, de kosten van hun boodschappen en de inkomens die achterblijven. Marijnissen: ‘Veel verhalen komen echt binnen. Mensen hebben het steeds moeilijker door de gestegen prijzen en verwachten terecht dat het kabinet veel meer doet om de kosten te verlagen. De plannen van Rutte en Kaag zijn echt te weinig en te laat voor veel Nederlanders.’

De lijnen van de Troontelefoon zijn nu gesloten. Wilt u uw mening geven over de koopkrachtplannen? Stuur een bericht naar sp@sp.nl of bel tijdens kantooruren naar 070-3183044.

Betrokken SP'ers