Nu is de tijd!

De SP kiest voor verandering. Nederland moet eerlijker. Een land op basis van menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit.

Dat kunnen wij niet alleen. Wacht niet langer en steun ons door lid te worden. Want met hoe meer we zijn, hoe sterker we staan!

Ja, ik word lid!

Als SP-lid:

• Steunt u onze strijd voor een eerlijk Nederland. Met uw bijdrage kunnen we lokale hulpdiensten oprichten, buurtinitiatieven ondersteunen en bijeenkomsten organiseren.
  • Als u nu lid wordt krijgt u van ons het eerste kwartaal gratis. Het eerste kwartaal betaalt u dus niks.
  • Betaalt u daarna slechts 5 euro per kwartaal.
  • Krijgt u elke maand ons ledenblad de Tribune en een aantal keer per jaar Spanning, het blad van ons wetenschappelijk bureau, op uw deurmat. Leden in het buitenland ontvangen de Tribune en Spanning digitaal.
  • Als u nu lid wordt krijgt u een mooi welkomstgeschenk! U kunt kiezen uit:
    • Een gratis kaart voor de SP familiedag in Burgers’ Zoo op 19 juni, ter ere van ons 50-jarig bestaan. Naast gratis toegang tot het park is er een mooi programma met sprekers en muziek.
    • Het boek 'Weggecijferd. Teruggevochten.' Een fotoboek over de mensen achter het toeslagenschandaal.
    • 'Onze Revolutie' van Bernie Sanders, met voorwoord van Lilian Marijnissen.
    • 'De Bovenbazen' of 'Stel een daad - een kleine geschiedenis van de SP 1972-1999' van oud-SP-Kamerlid Ronald van Raak.
    • Een duurzame SP waterfles
    • De enige echte SP Beanie/Muts.

We staan voor een fundamentele keuze. Blijven de macht en de rijkdom in handen van de rijkste 10% of kiezen we voor een land waar de 90% het voor het zeggen heeft? Zelfs tijdens de coronacrisis gaan de winsten nog steeds naar de aandeelhouders, terwijl juist de mensen met de cruciale beroepen, zoals de zorgverleners, de vakkenvullers, de schoonmakers en vele anderen meer waardering zouden moeten krijgen.

Ga verder en vul snel uw gegevens in.

Ja, ik word lid!