Emile Roemer presenteert zijn boek: ‘Het kan wel’

boekpresentatie

Dinsdagavond presenteerde Emile Roemer zijn nieuwe boek Het kan wel. In Het kan wel trekt Emile Roemer erop uit om antwoorden te vinden op vele vragen. Bij een opmerkelijk sociale multinational en in een volksbuurt vol activisten. Tussen bijzondere leerlingen op de praktijkschool en opstandige studenten aan de universiteit.

Het boek leest als een politiek reisverslag, over hoe Roemer inspiratie opdoet tussen Binnenhof en buitenwereld. Hij ontmoet politieke prominenten als Lula in Brazilië en Alexis Tsipras in Griekenland. Hij bezoekt activisten in de Verenigde Staten en vluchtelingen uit Somalië. In Het kan wel leest u waar Emile Roemer zijn ideeën en inspiratie vandaan haalt en hoe hij daarmee zijn voorstellen onderbouwt.

U kunt het boek vanaf vandaag kopen in de betere boekhandel of online bestellen. SP-leden krijgen deze week een kortingsbon thuisgestuurd. Bent u nog geen lid? Aanmelden kan via de website van de SP.