www.sp.nl

Ook op lokale sites

In de media

Farshad Bashir Woensdag 23 april 2014 -
19.30 - 20.30: Farshad Bashir doet mee aan Het Grote Autodebat van BNR en ANWB, over autobelastingen, brandstofprijzen en accijns, verkeersboetes en betaald parkeren.

Cartoon

Klik voor volledige weergave

SP :: Actueel :: 23-04-2014 19:29
Zomerschool

Scholing en cursussen bij de SP

Duizenden SP'ers zijn actief voor de partij, bijvoorbeeld als bestuurslid, campagneleider, activist of volksvertegenwoordiger. Maar niemand wordt in zo'n functie geboren en er bestaan ook geen echte opleidingen voor. Om te verzekeren dat de SP kwaliteit levert op al deze fronten, verzorgt het Studiecentrum talloze cursussen en scholingen voor het actieve kader.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat ook alle andere leden de mogelijkheid hebben nader kennis te maken met het gedachtegoed van hun partij en zich nader te verdiepen in belangrijke politieke onderwerpen. Ook voor deze scholingen, die vaak lokaal worden gegeven, verzorgt het Studiecentrum cursusmateriaal.

Leden van de SP kunnen bij hun afdeling navragen welke cursussen of scholingen binnenkort op het lokale programma staan.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met het landelijk secretariaat van de SP of een e-mail sturen naar studiecentrum@sp.nl

Studio SP