Kom ook op 2 oktober!

De afgelopen tien jaar werd er miljarden bezuinigd op de publieke sector, op dat wat van ons allemaal is: de zorg, het onderwijs en onze veiligheid. Het is daarom ontzettend goed dat onze leraren, agenten, zorgverleners en militairen opstaan voor hun vak. Zij pikken het niet meer!

De publieke sector staat in de fik, stelt Publieke Sector in Actie terecht. Het is niet alleen tijd om te blussen, maar het is tijd om de publieke sector weer op te bouwen! Een publieke sector die we niet als kostenpost zien, maar waar we trots op zijn. Omdat wij in een land willen leven waar de leraren, politieagenten, zorgmedewerkers, militairen en alle anderen die zich elke dag inzetten voor onze samenleving de waardering krijgen die ze verdienen!

Op dinsdag 2 oktober organiseert ‘Publieke Sector in Actie’ een protestmars in Den Haag. Kom ook! Samen roepen we het kabinet op om te investeren in onze zorg, veiligheid en onderwijs in plaats van miljarden cadeau te doen aan buitenlandse aandeelhouders.

Kom op dinsdag 2 oktober naar Den Haag.
Om 18:00 uur aan de Lange Voorhout.