23 april: Ga mee naar ING!

Lilian Marijnissen

Op 23 april is de aandeelhoudersvergadering van ING. SP-leider Lilian Marijnissen gaat daar inspreken en roept iedereen op met haar mee te gaan. Want wat blijkt? De loonsverhoging naar 3 miljoen euro voor de ING-chef is helemaal niet van de baan. En dat terwijl er bij ING flink wat medewerkers hun baan zijn verloren. Marijnissen: 'De salarisverhoging was vanwege de ophef alleen even uitgesteld. Het is tijd om op te staan tegen deze pakken wat je pakken kan cultuur. Wat mij betreft laten we zien dat wij dit niet pikken.'

Tijd voor nieuwe ophef dus. Lilian Marijnissen zal de aandeelhouders en ING-top toespreken. En voorafgaand heten we ze op ludieke wijze welkom. Daar bent u voor nodig. Kom dus ook! Samen zorgen we dat de salarisverhoging definitief niet doorgaat én dat de salarisstijging van de top voortaan gekoppeld wordt aan het salaris van de medewerkers. Samen staan we op tegen de pakken wat je pakken kan cultuur.

Komt u ook? Op 23 april tussen 13.00-14.00 uur in Amsterdam bij het Muziekgebouw aan 't IJ.

Hier kunt u zich aanmelden.