SP-Ledendag groot succes

Honderden SP-leden waren vandaag welkom om een kijkje te komen nemen in de Tweede Kamer. In de zalen waar normaal gesproken door Kamerleden wordt gedebatteerd werd vandaag gesproken over Bloeiend verzet, over de campagne van ROOD tegen flexwerk en de acties in 100 buurten door het hele land. SP-leider Emile Roemer was blij om zoveel leden te zien: ‘Hoe meer mensen met ons meedoen, hoe sterker we staan. Naast de honderden leden hier in de Tweede Kamer waren er vandaag ook duizenden leden actief om samen met bewoners te bouwen aan mooiere buurten. Samen bouwen we aan een rechtvaardig land waar je kunt rekenen op de overheid voor goede zorg, betaalbaar wonen en een fatsoenlijke oude dag. Een land waar we niet kiezen voor het belang van enkele grote bedrijven, maar kiezen voor elkaar.'

Emile Roemer
Emile Roemer was blij om zoveel leden te zien: ‘Hoe meer mensen met ons meedoen, hoe sterker we staan.'
SP-ledendag
Honderden leden waren welkom op de SP-ledendag in de Tweede Kamer.
SP-ledendag
Leden werden getrakteerd op rondleidingen, discussie en muziek.
SP-ledendag
In de plenaire zaal mochten leden hun vragen stellen aan SP-Kamerlid Bart van Kent die voor deze gelegenheid in vak K, de plek van het kabinet, stond.
Buurtenbokaal
Vandaag waren er ook duizenden leden actief om samen met bewoners te bouwen aan mooiere buurten. SP-afdeling Dordrecht won deze keer de buurtenbokaal voor hun acties tegen het lozen van GenX in het drinkwater door Chemours.