SP brengt ondernemers bij elkaar op MKB-dag

De SP organiseert op 19 maart in Utrecht een speciale dag voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB). Europarlementariër Dennis de Jong en Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen ontvangen ondernemers en experts om ervaringen uit te wisselen over het ondernemerschap.

Op de agenda staat onder meer de toegang tot financiering voor het MKB en zakelijke hindernissen die (startende) ondernemers ondervinden zoals acquisititefraude en wurgcontracten voor zelfstandigen. Uiteraard is er mogelijkheid tot discussie.

De SP wil met deze MKB-dag in kaart brengen tegen welke problemen ondernemers aanlopen. Ideeën en oplossingen die aan bod komen kunnen Gesthuizen en De Jong vervolgens meenemen naar respectievelijk Den Haag en Brussel. Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland en Emile Roemer geven deze middag hun visie op ondernemen in het midden- en kleinbedrijf.

Dennis de Jong

De MKB-dag wordt georganiseerd op 19 maart van 15.00 tot 17.00 uur in Stadskasteel Oudaen in Utrecht. Aanmelden kan tot en met 16 maart via svdijk@sp.nl onder vermelding van naam en bedrijfsnaam.

Bekijk hier het programma van de MKB-dag.