Lilian Marijnissen
Lilian Marijnissen - Fractievoorzitter SP Tweede Kamer

Nu is de tijd!

We staan voor een fundamentele keuze. Blijven de macht en de rijkdom in handen van de rijkste 10% of kiezen we voor een land waar de 90% het voor het zeggen heeft? Zelfs tijdens de coronacrisis gaan de winsten nog steeds naar de aandeelhouders, terwijl juist de mensen met de vitale beroepen, zoals de zorgverleners, de vakkenvullers, de schoonmakers en vele anderen meer waardering zouden moeten krijgen.

De SP kiest voor verandering. Wij vragen geen gouden bergen: wij eisen rechtvaardigheid. Een land op basis van menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit.

Dat kunnen wij niet alleen. Wacht niet langer en steun ons door lid te worden. Want met hoe meer we zijn, hoe sterker we staan!

Als SP-lid:

• Steunt u onze strijd voor een rechtvaardig Nederland. Met uw bijdrage kunnen we lokale hulpdiensten oprichten, buurtinitiatieven ondersteunen en bijeenkomsten organiseren.
  • Krijgt u elke maand ons ledenblad De Tribune en de Spanning, het blad van ons wetenschappelijk bureau, op uw deurmat
  • Krijgt u een mooi welkomstgeschenk: u kunt kiezen uit de boeken 'Onze Revolutie' van Bernie Sanders, 'De Bovenbazen' of 'Denken op de dijken' van SP-Kamerlid Ronald van Raak of een duurzame SP-waterfles.
  • U kunt al lid worden voor 5 euro per kwartaal.

Ga verder en vul snel uw gegevens in.

Ja, ik word lid!