Medewerker ledenadministratie en databeheer

De SP zoekt ten behoeve van haar afdeling ledenadministratie op het partijbureau in Amersfoort op korte termijn een Medewerker ledenadministratie en databeheer.
Het betreft een deeltijdfunctie (0,6 fte).

De SP is de politieke partij die zich binnen en buiten het parlement inzet voor een samenleving waarin voorrang gegeven wordt aan menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Op het partijbureau in Amersfoort wordt met een enthousiast team van medewerkers de administratie van de gehele vereniging verzorgd. De ledenadministratie vervult een centrale rol in de informatievoorziening binnen de vereniging zowel naar het bestuur en afdelingen als naar de leden zelf. Ontwikkelingen op het terrein van de elektronische informatieverwerking en het gebruik van digitale communicatie beïnvloeden sterk de werkwijze van de ledenadministratie. Het campagnematig werken is in de afgelopen jaren verder ontwikkeld. Het beheren, verwerken en benutten van contactgegevens speelt daarbij een uiterst belangrijke rol. Het team ledenadministratie en databeheer staat onder aansturing van een teamleider en valt onder verantwoordelijkheid van de algemeen secretaris.

Jouw takenpakket:

• up to date houden van de ledenadministratie (verwerken van dagelijkse mutaties) en onze databestanden.
  • meedenken in het procesmatig efficiënter verwerken van contactgegevens en het groeperen van bestanden voor campagnes.
  • meedenken in de communicatieve inhoud van campagnevragen aan speciale doelgroepen en het verwerken van opgehaalde gegevens.
  • signaleren en analyseren van knelpunten en nieuwe ontwikkelingen op het vlak van ledenadministratie en databeheer
  • meewerken in de overgang van het huidige naar een nieuw CRM pakken

Jouw achtergrond, opleidingsniveau en ervaring:

• sterke betrokkenheid bij het gedachtegoed van de SP
  • een goed ontwikkeld gevoel voor politiek
  • lidmaatschap van de partij is een voorwaarde
  • HBO werk- en denkniveau
  • in staat zijn snel werkprocessen te kunnen doorgronden en daarbij prioriteiten te kunnen stellen.
  • goede beheersing van officeprogramma's, internet en e-mail
  • beheersing Nederlandse taal in woord en schrift
  • goede communicatieve en aantoonbare redactionele vaardigheden
  • is initiatiefrijk, werkt zelfstandig en heeft tegelijk een dienstbare houding
  • heeft ervaring en affiniteit met het samenwerken met vrijwilligers
  • is proactief, secuur en is in staat te werken aan een goede organisatie en in staat afspraken ten aanzien van planning te maken en zich daar aan te houden
  • is een teamspeler en kan ook andere mensen motiveren en stimuleren
  • is bereid om met belcampagnes ook met enige regelmaat ‘s avonds te werken.

Je hebt zo mogelijk ook:

• ervaring met CRM pakketten, data analyse en business intelligence
  • kennis van geautomatiseerd contactdatagebruik en -beheer
  • sterk analytisch inzicht op het gebied van campagnes en campagnematig werken
  • kennis van wet- en regelgeving op het terrein van privacy

Wij bieden:

• de uitdaging om je steentje bij te dragen aan een sterkere SP voor een betere wereld;
  • een gezellige dynamische werkomgeving in een team van gedreven collega's;
  • een aanstelling van 22,5 uur (drie dagen per week) en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. De salariëring is overeenkomstig het loongebouw van de SP;
  • een voorlopige aanstelling voor 12 maanden.

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Vincent Mulder, coördinator partijbureau, telefoon 088 2435524 en/ of 06 12322722

Schriftelijke sollicitaties met CV vóór 20 december 2018 richten aan:
Stichting Personeel SP, t.a.v. Erik Braam; per e-mail: personeelszaken@sp.nl of per post: Snouckaertlaan 70, 3811 MB  Amersfoort.