Samen voor een socialer nederland

Wil jij je actief inzetten?

Miljoenen Nederlanders sympathiseren met onze partij. Zij waarderen onze inzet voor goede zorg en een eerlijke verdeling van de welvaart.

Bijna een miljoen mensen stemmen op de SP. Daar zijn wij erg blij mee. Met een stem op de SP laat je zien dat het onrecht in Nederland en in de wereld jou niet koud laat. Je wilt een bijdrage leveren en samen met anderen ons land en de wereld verbeteren.

Meer dan 45.000 mensen hebben ook de volgende stap gezet. Zij hebben zich aangesloten bij de SP. Zij wilden niet langer toekijken en afwachten maar een concrete bijdrage leveren aan een socialer Nederland en een betere wereld. Daar ben ik erg blij mee: hoe meer mensen meedoen, hoe meer we voor elkaar kunnen krijgen.

Er zijn vijf belangrijke redenen om juist nú de SP te steunen.

1. Met jouw bijdrage kunnen we meer doen: samen kunnen we bergen verzetten.
  2. Met jouw lidmaatschap beslis je mee over de koers van de SP: bij ons zijn de leden de baas.
  3. Door jouw steun krijgen de ideeën van de SP meer gehoor: help mee onze boodschap te verspreiden.
  4. Samen met jou wordt de SP de grootste partij van Nederland: de SP is nu al de op twee na grootste partij van Nederland
  5. De SP is de gezelligste partij van Nederland: bij ons leer je nieuwe mensen kennen en ontwikkel je jezelf.

Doe jij met ons mee?

Emile Roemer

Word lid Bekijk activiteiten
SP in Nederland
Drenthe 4
Flevoland 4
Friesland 8
Gelderland 19
Groningen 12
Limburg 14
Noord-Brabant 26
Noord-Holland 20
Overijssel 10
Utrecht 12
Zeeland 8
Zuid-Holland 22

SP door heel Nederland

De SP is in honderden gemeenten actief. Wil je weten wat er bij dicht bij jou gebeurt? Stel ons je vragen en maak kennis met de afdeling in jouw buurt.

Bekijk alle afdelingen