www.sp.nl/werk

Thijs Coppus
Bart van Kent

/werk :: agenda

• Vrijdag 25 april Rotterdam - 9:30 - 13:30 uur, Sadet Karabulut brengt een bezoek aan Bureau Frontlijn. Locatie: Stadhuisplein 30, Rotterdam.
  • Donderdag 8 mei Den Haag - 15:00 - 17:00 uur, Dennis de Jong gaat in debat over de oorzaken en gevolgen van de financiële crisis georganiseerd door Finance Watch, de Consumentenbond, Oxfam Novib en FNV.
  • Vrijdag 9 mei Amsterdam - 16:45 - 18:00 uur, Sadet Karabulut neemt deel aan het slotdebat van Qgracht500 in hotel The Grand, Oudezijds Voorburgwal 197 Amsterdam.
SP.nl/werk
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

‘Stop te hoge salarissen management sociale werkplaatsen’

13-07-2012 • SP-Kamerlid Sadet Karabulut wil dat met onmiddellijke ingang een einde wordt gemaakt aan de topsalarissen van directeuren van sociale werkplaatsen. Onlangs werd bekend dat de directeur van een werkplaats in Ede meer verdient dan een minister. Ook andere werkplaatsen betalen hun directeuren topsalarissen. ‘De werknemers staan de eerste vijf jaar van hun werk op het minimumloon. Dan past het niet dat de directie zoveel geld verdient. Dit moet zo snel mogelijk gestopt worden.’