www.sp.nl/werk

Thijs Coppus
Bart van Kent

/werk :: agenda

• Vrijdag 25 april Rotterdam - 9:30 - 13:30 uur, Sadet Karabulut brengt een bezoek aan Bureau Frontlijn. Locatie: Stadhuisplein 30, Rotterdam.
  • Donderdag 8 mei Den Haag - 15:00 - 17:00 uur, Dennis de Jong gaat in debat over de oorzaken en gevolgen van de financiële crisis georganiseerd door Finance Watch, de Consumentenbond, Oxfam Novib en FNV.
  • Vrijdag 9 mei Amsterdam - 16:45 - 18:00 uur, Sadet Karabulut neemt deel aan het slotdebat van Qgracht500 in hotel The Grand, Oudezijds Voorburgwal 197 Amsterdam.
SP.nl/werk
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

Kabinet erkent: geen meerderheid voor afbraak sociale werkplaats

02-05-2012 • SP-Kamerlid Sadet Karabulut is blij dat minister De Jager van Financiën erkent dat voorstellen om te bezuinigingen op de sociale werkplaatsen geen meerderheid meer hebben in de Tweede Kamer. Karabulut: ‘Het is volkomen logisch dat een demissionair kabinet zulke zware besluiten niet nog snel voor de verkiezingen erdoor drukt. Wat mij betreft gaan de bezuinigingen op de sociale werkplaats helemaal van de baan. Niet alleen uitstel, maar afstel dus!’