www.sp.nl/werk

Thijs Coppus
Bart van Kent

/werk :: agenda

• Maandag 25 augustus Utrecht - 09:30 uur, Sadet Karabulut gaat op werkbezoek bij Stichting De Tussenvoorziening
  • Dinsdag 26 augustus Amsterdam - Tjitske Siderius gaat op werkbezoek bij de dak- en thuislozenopvang in Amsterdam.
  • Woensdag 27 augustus Apeldoorn - 10:00 uur, Tjitske Siderius bezoekt sociale werkplaats Felua Groep in Apeldoorn om onder andere in gesprek te gaan over de aansluiting van het onderwijs op de arbeidsmarkt voor mensen met een beperking.
SP.nl/werk
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

Roemer feliciteert schoonmakers: ‘Strijd voor solidariteit gewonnen!’

17-04-2012 • SP-leider Emile Roemer heeft vanmiddag de actievoerende schoonmakers toegesproken en gefeliciteerd met hun succes. Op deze bijeenkomst in Amsterdam omarmden de schoonmakers het binnengehaalde akkoord. Roemer: ‘De schoonmakers hebben bewezen dat knokken voor solidariteit en respect nog zin heeft. Ik hoop dat de schoonmakers een inspiratiebron voor anderen zullen zijn zoals de politieagenten, verpleegkundigen en de medewerkers van de sociale werkplaatsen.’