www.sp.nl/werk

Bart van Kent
Thijs Coppus

/werk :: agenda

• Woensdag 17 september Arnhem - 19:30 uur, Sadet Karabulut neemt deel aan een debat over de arbeidsmarkt onder de participatiewet. Georganiseerd door Abvakabogroep WsW in Arnhem.
SP.nl/werk
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

Kamer steunt SP: Doe alles om bonussen PostNL terug te vorderen

10-04-2012 • Vandaag kreeg SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen steun voor haar verzoek aan de regering, om alles te doen om de astronomische bonussen van de PostNL-directie terug te vorderen. Gesthuizen: ‘Zelf de zakken vullen, terwijl zoveel duizenden postbodes hun baan kwijtraken, is ronduit asociaal. Daarom ben ik er blij mee dat de regering nu alles moet doen wat ze kan om dit geld terug te claimen.’

Al jaren leven de postbodes van PostNL in grote onzekerheid. Vele duizenden banen staan op de tocht. Groot was dan ook de verontwaardiging toen bleek dat de directie van PostNL forse bonussen mocht ontvangen, als dank voor de geleverde prestaties.

Gesthuizen: ‘Bizar natuurlijk. Deze mensen worden beloond voor het door de shredder halen van volwaardige banen. Wat mij betreft haalt de regering alle mogelijke trucs uit de hoge hoed, maar dit geld moet terugkomen.’