www.sp.nl/wereld

Sara Murawski
Jip van Dort

/wereld :: agenda

• Vrijdag 25 april Amsterdam - 20:00 uur, Kandidaat voor het Europees Parlement, Niels Jongerius is te gast bij politiek café opSPraak. Locatie: SBOW, Eerste Helmersstraat 106, Amsterdam West.
  • Maandag 28 april Amsterdam - 18:00 - 20:00 uur, Eric Smaling is te gast op een symposium georganiseerd door studenten van het vak The Crisis of Europe van de Universiteit van Amsterdam, Valckenierstraat 65-67, REC J/K, zaal B.25.
  • Maandag 5 mei Amsterdam - Maandag 5 mei 2014 – Amsterdam Kandidaat voor het Europees Parlement Erik Wesselius neemt deel aan de Vrijheidsdialoog van European Alternatives in Amsterdam.
  • Zondag 11 mei Enschede - 16:00 - 18:00 uur, Harry van Bommel neemt deel aan een paneldiscussie over Syrië georganiseerd door de Stichting Samenwerkende Democratische Organisaties. Locatie: Hoog en Droog 25, Enschede.
SP.nl/wereld
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

Van Bommel: China moet Tibetanen vrijlaten

31-05-2012 • SP-Kamerlid Harry van Bommel is zeer verontrust over recente berichtgeving dat in de Tibetaanse stad Lhasa honderden Tibetanen zijn opgepakt. Van Bommel: ‘Ik vraag de minister van Buitenlandse Zaken Rosenthal om opheldering over deze zorgwekkende berichten. Ook wil ik dat de minister bij de Chinese autoriteiten aandringt op een eerlijke behandeling voor de gevangenen en voor directe vrijlating van geweldloze activisten.’