www.sp.nl/onderwijs

Debbie Brenkman
Jordy Clemens

/onderwijs :: agenda

• Donderdag 24 april Eindhoven - 13:00 uur, Kandidaat voor het Europees Parlement Dick Schaap neemt deel aan een verkiezingsdebat georganiseerd door de International Business School van Fontys Hogeschool over internationalisering in het hoger onderwijs en de rol van de Europese Unie daarbij.
SP.nl/onderwijs
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

PvdA en SP dienen initiatiefwet tegen langstudeerboete in

24-08-2012 • De PvdA en de SP dienen een initiatiefwet in tegen de langstudeerboete. De initiatiefwet voorziet ook in een deugdelijke financiële dekking. Beide partijen hopen op deze manier de boete alsnog van tafel te krijgen. In de Tweede Kamer is een ruime meerderheid tegen de boete, maar tijdens het debat gisteren bleek dat het CDA, D66 en GroenLinks onder druk van Kunduz-coalitiegenoot VVD niet bereid waren mee te werken aan afschaffing