www.sp.nl/onderwijs

Debbie Brenkman
Jordy Clemens

/onderwijs :: agenda

• Donderdag 24 april Eindhoven - 13:00 uur, Kandidaat voor het Europees Parlement Dick Schaap neemt deel aan een verkiezingsdebat georganiseerd door de International Business School van Fontys Hogeschool over internationalisering in het hoger onderwijs en de rol van de Europese Unie daarbij.
SP.nl/onderwijs
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

Kabinet steunt SP: leerling niet uitsluiten van examen

10-04-2012 • Scholen mogen leerlingen niet uitsluiten van het eindexamen. Dat zei minister Van Bijsterveldt in antwoord op Kamervragen van de SP. Kamerlid Jasper van Dijk: 'uit angst voor een laag slagingspercentage, wilden bepaalde scholen leerlingen uitsluiten van het eindexamen. Dat is onaanvaardbaar. Het is goed dat Van Bijsterveldt hier werk van maakt naar aanleiding van onze vragen.'