www.sp.nl

NU, voor een beter Nederland – februari 2008

Krant voor een beter Nederland

Waarom nu?

Waarom Nu? Omdat wij ook buiten verkiezingstijd onze anderhalf miljoen kiezers en de mensen die dat een volgende keer gaan doen, willen informeren wat de SP doet voor een beter Nederland. In deze NU reportages over het werk van onze bevlogen Kamerleden Agnes Kant, Arda Gerkens en Emile Roemer. Een boeiend interview met Jan Marijnissen. Harry van Bommel stelt dat we Afganistan wel willen steunen, maar dat oorlog voeren daar de mensen niet helpt. En Harry's open brief aan Balkenende over Europa. Scherpe columns over de zorg en het onderwijs in deze gratis krant met een oplage van 1.750.000 exemplaren, die we een paar maal per jaar gaan uitgeven. Het dagelijks politieke nieuws, analyses en achtergrondartikelen kunt u natuurlijk heet van de naald volgen op onze vernieuwde website www.sp.nl Een must voor wie de linkse politiek echt wil blijven volgen.

In de NU-artikelen tonen we als SP onze ideen over een menselijker en socialer Nederland. Een land waar we goed voor onze zieken en ouderen zorgen, een land met het beste onderwijs voor iedereen. Een land waar het vervoer goed geregeld is en ambtenaren weer gewoon dienstbaar zijn aan de burgers.

Waarom NU? Omdat na de lange periode van verkennen en aarzelen steeds duidelijker blijkt dat we van het kabinet Balkenende-Bos erg weinig te verwachten hebben. Daar kunnen onze politieagenten, scholieren, studenten, ontslagen werknemers, zieken en ouderen over meepraten.

We laten NU zien dat het ook anders en beter kan.

Daarom NU.

Inhoudsopgave  «  Nieuws  «  Overzicht

Blijf op de hoogte

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief van Emile Roemer en belangrijk nieuws van de SP:

SP Nieuws
Studio SP