www.sp.nl/europa

Machteld Velema
Ben van Gils

/europa :: agenda

• Dinsdag 22 april Dit is de Dag, Nederland 1 - 07:00 - 09:00 uur, Dennis de Jong is te zien in een reportage van Dit is de Dag over de Europese verkiezingen van 22 mei.
  • Dinsdag 22 april Den Haag - 14:00 uur, SP-Europarlementariër Dennis de Jong is aanwezig bij de lancering van de StemWijzer Europa en zal als eerste van de nieuwe StemWijzer gebruiken. Pro Demos, Hofweg 1.
  • Dinsdag 22 april Den Haag - 15:00 - 17:00 uur, Europarlementariër Dennis de Jong neemt deel aan het Europees verkiezingsdebat georganiseerd door Transport en Logistiek Nederland in Nieuwspoort, Lange Poten 10
  • Dinsdag 22 april Den Haag - 18:00 - 22:00 uur, Kandidate voor het Europees Parlement, Gabriella Molica is aanwezig op de bijeenkomst van Winwide (organisatie voor Integratie, Emancipatie en Participatie) in het kader van de Europese Verkiezingen in het Diamantcollege, Diamanthorst 183
SP.nl/europa
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

SP brengt ondernemers bij elkaar op MKB-dag

14-03-2012 • De SP organiseert op 19 maart in Utrecht een speciale dag voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB). Europarlementariër Dennis de Jong en Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen ontvangen ondernemers en experts om ervaringen uit te wisselen over het ondernemerschap.

Sharon GesthuizenOp de agenda staat onder meer de toegang tot financiering voor het MKB en zakelijke hindernissen die (startende) ondernemers ondervinden zoals acquisititefraude en wurgcontracten voor zelfstandigen. Uiteraard is er mogelijkheid tot discussie.

De SP wil met deze MKB-dag in kaart brengen tegen welke problemen ondernemers aanlopen. Ideeën en oplossingen die aan bod komen kunnen Gesthuizen en De Jong vervolgens meenemen naar respectievelijk Den Haag en Brussel. Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland en Emile Roemer geven deze middag hun visie op ondernemen in het midden- en kleinbedrijf.

Dennis de JongDe MKB-dag wordt georganiseerd op 19 maart van 15.00 tot 17.00 uur in Stadskasteel Oudaen in Utrecht. Aanmelden kan tot en met 16 maart via svdijk@sp.nl onder vermelding van naam en bedrijfsnaam.

Bekijk hier het programma van de MKB-dag.

/europa :: column

/europa :: video's