www.sp.nl/europa

Zoeken in /europa

/europa :: onze mensen

/europa :: agenda

• Donderdag 24 april Eindhoven - 13:00 uur, Kandidaat voor het Europees Parlement Dick Schaap neemt deel aan een verkiezingsdebat georganiseerd door de International Business School van Fontys Hogeschool over internationalisering in het hoger onderwijs en de rol van de Europese Unie daarbij.
  • Donderdag 24 april Woerden - 13:30 uur, Anne-Marie Mineur, SP-kandidate voor de verkiezingen voor het Europees Parlement, is te gast op het forum Europese Verkiezingen van ANBO (Klik hier voor meer informatie.).
  • Vrijdag 25 april Den Haag - 13:00 - 16:30 uur, Anne-Marie Mineur, kandidate voor het Europees Parlement, neemt deel aan een verkiezingsdebat georganiseerd door de Nederlandse Vrouwenraad en de Vereniging voor Vrouwenbelangen. Locatie: Het Huis van Europa, Korte Vijverberg 5/6, Den Haag.
  • Maandag 28 april Utrecht - Kandidaat voor het Europees Parlement, Erik Wesselius is te gast in poppodium EKKO en debatteert over de "macht van Europa".
SP.nl/europa
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeaker

SP brengt ondernemers bij elkaar op MKB-dag

14-03-2012 • De SP organiseert op 19 maart in Utrecht een speciale dag voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB). Europarlementariër Dennis de Jong en Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen ontvangen ondernemers en experts om ervaringen uit te wisselen over het ondernemerschap.

Sharon GesthuizenOp de agenda staat onder meer de toegang tot financiering voor het MKB en zakelijke hindernissen die (startende) ondernemers ondervinden zoals acquisititefraude en wurgcontracten voor zelfstandigen. Uiteraard is er mogelijkheid tot discussie.

De SP wil met deze MKB-dag in kaart brengen tegen welke problemen ondernemers aanlopen. Ideeën en oplossingen die aan bod komen kunnen Gesthuizen en De Jong vervolgens meenemen naar respectievelijk Den Haag en Brussel. Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland en Emile Roemer geven deze middag hun visie op ondernemen in het midden- en kleinbedrijf.

Dennis de JongDe MKB-dag wordt georganiseerd op 19 maart van 15.00 tot 17.00 uur in Stadskasteel Oudaen in Utrecht. Aanmelden kan tot en met 16 maart via svdijk@sp.nl onder vermelding van naam en bedrijfsnaam.

Bekijk hier het programma van de MKB-dag.

/europa :: column

/europa :: video's